Moderní technologie nám umožňují získávat informace z celého světa a dávají nám nekonečné možnosti zábavy. Také v jazykovém vzdělávání najdete spoustu on-line možností. Proč zůstane osobní přítomnost na lekcích vždy nejlepší výukovou metodou?
V našich lekcích klademe důraz na podpůrnou interakci a individuální pozornost. To znamená, že lektorky a lektoři reagují na konkrétní projevy a potřeby každého dítěte. Učení se podobá procesu přirozeného osvojování jazyka – stejně jako při učení mateřštiny od vás děti potřebují spoustu podpory a interaktivní prostředí, s učením angličtiny je to u nás podobné. Náplň kurzů odráží jednotlivá vývojová období a skládá se s činností a témat, která děti v určitém věku preferují. Zatímco mladší si hrají a učí se pomocí rytmu a melodie, starší studenti mnohem více diskutují a řeší samostatné úkoly. Naše dlouholeté zkušenosti také ukazují, že velký význam mají sociální interakce mezi dětmi – motivují se vzájemně ve svých pokrocích a posilují své komunikační dovednosti.
Velký důraz klademe na vzdělávání lektorek a lektorů. Kromě jejich přirozeného talentu a lásky k dětem musí mít odbornou metodickou průpravu. Náš školicí programy je připraví i na zvládání náročnějších situací a naučí je přizpůsobit se skupinové dynamice.
Školení jsou v mnohém podobná hravým lekcím dětí – také lektoři se při svých workshopech zapojují do her a cvičení navržených tak, aby změnily jejich myšlení z autoritářského učitele na podporujícího průvodce.
Učení ve třídě nám také dává možnost vytvořit sociální prostředí, které je pro výuku jazyků klíčové. Poskytuje dětem strukturované příležitosti k učení a procvičování jazykových dovedností, přístup ke kvalifikovanému učiteli a šanci učit se od svých vrstevníků. Pro úspěšné osvojení jazyka je však zapotřebí více než jen interakce ve třídě. Proto děti povzbuzujeme, aby se snažily co nejvíce v angličtině vyjádřit samostatně a za každý pokus je chválíme. Naši lektoři jsou vyškoleni, aby pozitivně motivovali a chyby opravovali, jemně i nepřímo, což pomáhá podpořit zdravé sebevědomí dětí.
Samozřejmě, že ani my se nebráníme pokroku a všech možností moderních technologií využíváme – naši vývojáři pro nás vytvořili řadu digitálních nástrojů ke zvýšení kvality výuky ve třídě. Děti k nim mají přístup i doma a pomáhají nám udržet je v pravidelným kontaktu s angličtinou. Aktivní interakci s profesionálním lektorem a dětmi na lekci však nenahradí, dovedou ji však vhodně doplnit.